Tremere
O klanu:
Klan Tremere má přísnou hierarchii, kterou nazývá Pyramida, a členové vůči sobě dodržují striktní loajalitu. Každý v klanu zná dobře své místo, ale ti kteří dobře slouží mají i velké šance na postup. Kořeny v něm hrají velkou roli, ale stejně tak i individuální dovednosti. Upír musí prokázat, že má touhu prosazovat zájmy klanu a vést jej k pokroku. Každý Tremere se snaží, aby se z něj stal největší čaroděj, jehož síla bude přesahovat schopnosti Kainitů. Veškeré nově nabité vědomosti musejí být předány výše a nesměji se zatajit. Za zatajení vědomostí se trestá smrtí, za vynesení Vědomostí ven z Klanu za účelem zrady vyhoštěním z Klanu. Tremere mezi sebou nesnesou žádného pozorovatele zvenčí, který by viděl jejich práci. Neonates klanu musí své Starší poslouchat bez jakýchkoliv otázek. I přes toto všechno má ale klan své rebely a Anarchy. Vůdcem odpadlých Tremere se stal mocný Goratrix, který odvedl početnou skupinu na stranu Sabbatu a dal tak vzniknout Tremere antitribu. Jejich sídlo je nyní v Mexiku.
Historie klanu Tremere sahá pouhých 900 let nazpět k muži, po kterém byl klan pojmenován. Každou Halloweenskou noc se Tremere scházejí v Benátkách, kde mají dům setkání, aby se shromáždili jako klan a s pomocí každé kapky magie v jejich krvi se snaží provést velký rituál, který přivede zpět jejich Stvořitele. Takový dům je obvykle označován za oltář a Benátky jsou jejich základnou. Oltáře jsou však rozmístěny i po jiných místech na celém světě - především v Transylvánii a Praze.
Ostatní Rodní vidí Tremere jako tajemné a nevěrohodné. Bývají agresivní, vysoce inteligentní a s ostatními často manipulují. Respektují pouze ty, kdo bojují a přežijí navzdory všem protivenstvím. Tremere ke své prosperitě většinou využívají ostatní klany a snaží se být přátelští. Avšak ve svém přátelství nikdy nezapomenou na to, čemu skutečně slouží. I v moderních nocích jsou stále v otevřené válce s klanem Tzimisce.
Tremere umí využívat krev v mnoha magických rituálech. Toto umění si předávají z generace na generaci, takže noví Tremere už jej nevnímají jako magii, ale jako součást disciplín jejich klanu.
Tremere obvykle nosí černé kabáty nebo pláště se stojatými límci a tajemnými symboly svých sedmi starších. Pokud nejsou oděni takto, nosí přesto černé, působivé oblečení a velmi často u sebe mají nějaké talismany. Jako své děti preferují spíše muže. Ty potom trénují celé roky a říkají jim Učedníci.
V moderních nocích klan Tremere pomalu zaniká a je pověstný tím, že umí krást duše smrtelníkům. Ukradené duše však mají tendenci rozkládat se poté, co vstoupí do těla vampýra a po čase se stanou jen odpadem. Tradice velí nechat tyto duše navrátit se ke svým tělům. Díky této schopnosti se od Tremere oddělila skupina mágů, kteří si kradením duší přivlastnili nesmrtelnost a sebe sami pojmenovali Tremere Liches. Stali se tak dalším dědictvím klanu mágů.
Kouzelný přítel. Všichni Tremeři se naučí rituál, pomocí kterého si mohou vytvořit přítele. Tento přítel je malý tvor vytvořený z upíří krve. Někteří přátelé vypadají jako černé kočky, jiné jako netopýři, jiní jako malé rohaté gargoyly. Přítel má obvykle rozměry kočky. Přítel může se svým pánem telepaticky komunikovat na vzdálenost 15 metrů. Přátelé jsou nejčastěji používáni jako špióni. Když je přítel zabit, může si upír vytvořit nového v průběhu pěti nocí trvajícího rituálu.
Rada sedmi:
Rada je velmi dobře známa mezi všemi Tremere. Ten, kdo je před ni předvolán, je na tom obvykle velmi zle. Každý z členů má na starosti část Země, kterou musí mít stále pod dohledem. Jejich sídlo je samozřejmě v benátském Oltáři. Každý Neonate musí pít krev všech členů Rady, aby byl celý klan spojený krevním poutem. Jen tak může rada sledovat každý krok členů klanu.
Členové rady byli za života členy stejného cechu alchymistů jako Tremere a údajně mu asistovali, když pil Saulotovu krev.
Antedeluvián:
Tremere byl alchymistou a velkým mágem, toužil však být ještě mnohem větším. Toužil po nadvládě nad smrtelníky. Odešel do Transylvánie, kde
ostupně nabýval moci. Zde se musel potýkat s vampýry klanu Tzimisce, aby své území obhájil. Brzy získal mnoho následovníků a poznal rozdíl mezi Rodnými a smrtelníky. Chytal vampýry Tzimisce, aby je využíval jako materiál pro své pokusy a ukradl tak nesmrtelnost Rodných. Tak vznikl klan Tremere. S nabytím nesmrtelnosti však Tremere ztratil své magické schopnosti. Tolik ho to rozzuřilo, že začal vraždit své děti, aby od nich sál svou sílu zpět. Tak se naučil umění diablerie. Poté objevil Saulotovo tělo, jenž byl Antedeluviánem klanu Salubri, šlechetných léčitelů, vypil jeho krev a sám se tak stal vampýrem třetí generace. Tento čin pohoršil celou vampýří společnost a společně vyhlásili klanu Tremere válku. V čele nepřátel Tremere stála skupina známa jako Inconnu, jejímž členem Saulot byl. Mnoho Tremere zemřelo a zároveň byla odhalena jejich slabost. Dokázali si svou nesmrtelnost udržet jen díky magii, ne jako ostatní Rodní. Přeživší Tremere dál chytali členy jiných klanů a přetvářeli je v nový upíří klan - Gorgoyly, který jim sloužil.
Poté co Saulot ovládl jeho tělo, ovládnul sám tělo Goratrixe a zničil všechny Tremere antitribu. Po Saulotově útěku se vrátil do Vídně a nyní je ve stavu blízkém torporu ve svém mauzoleu, kde měl být uvězněn Saulot. Zřejmě změnil pomocí Vicissitude Goratrixovo tělo tak, aby získal zpět svoji podobu.